REKLAMACE A VRATKY ZBOŽÍ

1. Vrácení zboží:

Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.

Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás na adrese reklamace@bestgrow.cz nebo telefonicky +420 731 478 766 a my Vám rádi poradíme.

Postup při vrácení zboží:

Zašlete zboží na adresu:

European horticulture s.r.o.
Zborovská 22A
Plzeň
301 00
Česká republika
 

Do zásilky ideálně vložte objednávku/fakturu nebo napište email pod kterým jste objednali případně číslo objednávky. Den po odeslání zásilky nám zašlete e-mailem číslo účtu (číslo účtu potřebujeme v elektronické formě, není nutno přikládat fyzicky k zásilce).

⚠️Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420 604 762 711
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!


Reklamace:

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup při reklamaci:

Podrobně popište svůj problém (případně zašlete foto/video) na adresu reclamace@bestgrow.cz nebo telefonicky +420 731 478 766 

Po přijetí reklamace zašlete zboží na adresu:

European horticulture s.r.o.
Zborovská 22A
Plzeň
301 00
Česká republika

⚠️ Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420 604 762 711
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Poškození zásilky při dopravě:

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě telefonicky +420 731 478 766 nebo na reclamace@bestgrow.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.

⚠️ Převzaté zboží je nutno IHNED zkontrolovat.
V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.
Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů)