Reklamace a Vratky

Vrácení zboží:

Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.

 

Postup při vrácení zboží:

Zašlete zboží na adresu:

LIDSBRON s.r.o.
Křimická 809/5
Plzeň
318 00
Česká republika
 

Do zásilky ideálně vložte objednávku/fakturu nebo napište email pod kterým jste objednali případně číslo objednávky. Den po odeslání zásilky nám zašlete e-mailem číslo účtu (číslo účtu potřebujeme v elektronické formě, není nutno přikládat fyzicky k zásilce).


V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!


Reklamace:

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup při reklamaci:

Vyplňte jeden z výše uvedených formulářů, kde stručně popište váš problém.

Po přijetí reklamace zašlete zboží na adresu:

LIDSBRON s.r.o
Křimická 809/5
Plzeň
318 00
Česká republika

V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Poškození zásilky při dopravě:

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím vyplňte formulář níže a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.

⚠️ Převzaté zboží je nutno IHNED zkontrolovat.
V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.
Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů)